wtorek, 29 marca 2016

Kilka spraw

      Ile jest już tych postów informacyjnych? ;-;
  Do rzeczy: zawiodłam się nieco. Na sobie i na kilku osobach. Czas na trochę informacji i upomnień. Po pierwsze zrobiłam mały remanent w stanowiskach ,,władczych". Tak, powybierałam kilka osób na władzę :P Ale to dlatego, że wybory powszechne jak widać nie mają sensu. W wyborach na Betę najwięcej głosów otrzymała Visphota, a więc mamy samicę Beta. Przyznam, miałam dylemat, bo Vista ma najwięcej opowiadań i całkiem ładną aktywność. Z drugiej strony jednak miałam Blue, która, nie ukrywajmy, jako jedyna utrzymywała jakoś tego bloga na naszym wątku między Ronanem i Ferą. Dlatego Ronuś zostaje Gammą, czy tego chcesz czy nie x3 (Nie martw się, póki Fera nie rządzi Przystań nie wybuchnie. Kruk da radę. Musi :> )
  Odwołałam postarzenie...dwa postarzenia -,- Pierwsze miało być w styczniu, wedle wszystkiego. A więc postarzamy w kwietniu. Wracamy chyba do systemu raz na miesiąc, bo trzeba was trochę ruszyć.  I nie martwcie się o życie waszych hybryd - znoszę to ograniczenie do 12 lat. Każda hybryda może sobie umierac kiedy zechce. W końcu to mieszanina różnych ras i gatunków, więc średnia wiekowa musi być różna, tak logicznie.
  Teraz upomnienia: Ally dalej nie ma historii, Vitulus nie napisał żadnego opowiadania, chociaż Araless dała mu jedno do dokończenia.
  I to by było na tyle. Nyan Kot pozdrawia, obiecuje poprawę, a was prosi o pokutę i rozgrzeszenie :<

13 komentarzy:

  1. Kocie! Nie gniewaj się Kocie! Ja chciałam to opko napisać, ale jakoś tak wyszło (moje typowe usprawiedliwienie gdy nie mam nic na swoją obronę). Przebacz Kotele *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybaczam bo sama lepsza nie byłam *^* Ale trzeba KH kopnąć, bo mi moich postaci tutaj szkoda :<

      Usuń
  2. Wiesz, to że Fera jeszcze nie rządzi, nie znaczy, że Przystań nie może wybuchnąć w każdej chwili XD Ale jest mi strasznie miło, że wybrałaś mojego Ronusia na Gammę. Podniosłaś chłopakowi prestiż, nie ma co :3 Choć moim zdaniem trochę przesadziłaś z tym, że jako jedyna bloga utrzymywałam. Aż tak to ja się nie przysłużyłam O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przysłużyłaś, wierz mi. Gdyby nie Fera i Ronan zamknęłabym KH już dawno temu. Ale na razie jest spoko, Red w końcu dołączyła i jakoś to rozkręcimy :)

      Usuń
    2. Wszystko dla Fery i Ronana- o tej znajomości będą kiedyś mówić legendy! XD Ale jest dobrze! Teraz, z wybrakowaną gamą kolorów (Red, Blue...), Chochlikiem, Władcą internetów i pozostałymi robalątkami, pod wodzą Szalonego Kota, na pewno damy radę! >3

      Usuń
    3. Trzeba znaleźć kogoś o pseudonimie Yellow XD Z taką ekipą...teraz się zastanawiam dlaczego to jeszcze nie wybuchło skoro blog za niedługo świętuje pierwsze urodziny O.o

      Usuń
  3. Jeju... Chyba zaczynam się czuć jak bohaterka powszechnych teraz książek:"Jestem zwykła i nagle okazuje się, że jednak nie" Bo jest tak, że wydawało mi się, że nie ma mi podobnych osób za wiele a tu proszę - na Betę mnie wybrały pajacyki! No ale dobrze, bardzio dziękuję i obiecuję poprawę z tym że prawdopodobnie dopiero po 20 kwietnia ponieważ uwaga - piszę egzamin gimnazjalny! Tak, tak - zgadzam się żeby napisać na moim nagrobku "Wierna swojej Wybuchowej Armii" :D :D
    ~Visphota tudzież Chochlik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy mamy zapieprz z tymi egzaminami. Doskonale cię rozumiem :) Dzięki ci Chochliku i wierz mi, zasłużyłaś na tą pozycję :3

      Usuń
    2. Zacznijmy od pogratulowania mi refleksu, a potem przejdźmy do rzeczy.(czas na oklaski)No, to teraz zaczynamy.
      Chochlik jest w trzeciej klasie?! Znaczy ja wiem, że chochliki zbyt wysokie nie są, ale co?! Całe życie (a w zasadzie coś koło dwóch lat) żyłam w błędzie?
      ~ Zdezorientowany (jak zwykle) Cezar

      Usuń
    3. Wiem, że nie powinnam tego pisać, ale ja od dłuuuższego czasu wiedziałam, że Karo (tak jak ja i jeszcze kilka osób) też jest w trzeciej klasie XD
      A, no i masz swoje oklaski za refleks *klaszcze* :P

      Usuń
  4. Ja tez mogę się pochwalić refleksem nie powiem :3 a teraz... CZEMUUUUUU TAK BARDZO CHCECIE MI PRZYPOMNIEC O TYM JAK STARA JESTEM?! jestem z was dumna, także małe okrutniki wyrosły :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mój refleks...
      A co do małych okrutników... Wypraszam sobie! Mam metr 70 co najmniej więc mała nie jestem... Jestem? ._.

      Usuń
    2. Nieee, czy tylko kufffa ja mam 157 cm wzrostu?! :D

      Usuń