wtorek, 18 sierpnia 2015

Moje głosy x3

        Przedstawię wam tutaj krótko swoje głosy i mini recenzje, abyście mieli jako taki przykład (a przynajmniej ci, którzy nie należą do Wariatów, a kilka takich osób jest).

1. Od Tiburona (CD Visphoty) - Najważniejsze to nie dać sobie robić masła z mózgu - Jest to jedno z opowiadań, które naprawdę zapadło mi w pamięć x3 Na naszym blogu mało kto poznaje kogoś w sposób normalny. Tu akurat agora (z howrse) opisała jak Tibu i Vista spotkali Chappiego...który na przywitanie wrąbał się w Rybo-wilka. Przyznam, sama bym na to nigdy nie wpadła. Zwłaszcza, że to opo zostało napisane zanim cokolwiek zdążyłam Głosmokiem napisać. Opowiadanie bardzo przyjemnie się czyta. Jest zabawne i zwięzłe, bez lania wody (którego sama zbyt często używam T^T).

2. Od Ronana (CD Fery) - Kolejny odpał - Blue, jak ty to robisz, że zawsze tak świetnie posługujesz się moimi postaciami? XD To opo jest nieco bardziej rozpisane. Podoba mi się zwłaszcza opis bijatyki i porównanie jej do walki z lustrzanym odbiciem. Mimo długości - która niektórych może zniechęcać, chociaż sama nigdy tego nie doświadczyłam - czyta się miło, a później nawet z zapartym tchem. Nie zapominając o humorze, którego tu jest akurat mniej dla powagi sytuacji, ale jednak występuje. Cały wątek rywalizacji między Ronanem a Ferą to chyba jeden z najlepszych jakie z tobą kiedykolwiek prowadziłam (ale mamy jeszcze MS, które nie zdążyło się rozkręcić więc na pierwszym miejscu niczego na razie nie stawiam x3).

  A teraz zapraszam resztę do oddawania swoich głosów :)

4 komentarze:

  1. Co tam robi moje opko o.O Jeny, nie spodziewałam się, że komuś (a zwłaszcza Ferze) przypadnie do gustu akurat to opowiadanie. Ale jestem mile zaskoczona i wdzięczna, że je wybrałaś ^^"
    No dobra koniec słodzenia xD Jeśli tak bardzo podoba ci się rywalizacja między tą dwójką, to uprzedzam, że będzie tego więcej x3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nayan Nie wiem gdzie jesteś i co robisz ale przysięgam , że Cię znajdę i wyciskam.Cieszę się że komuś się jednak moje opowiadania podobają
    ~Bardzo szczęśliwy Rybo-wilk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę wiary w siebie :) Dużo osób lubi twoje opowiadania. Tylko że nie mam możliwości wstawienia głosów -,-

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń