wtorek, 18 sierpnia 2015

Mały konkurs, zawody (nr 5, II tura) i kółko zapoznawcze x3

        Kochani! Dobiła nam liczba pierwszych 100 postów! x3 Rozumiem, że wiele blogów (w tym Wariaci i WP) dawno tą liczbę przeskoczyło, ale dla mnie jest ona wyjątkowo ważna. Głównie ze względu na to, że żaden z moich kiedykolwiek istniejących blogów nigdy do niej nie dobił. Jestem wam wdzięczna za wszystkie opowiadania i jakąkolwiek aktywność x3
  Z tej okazji urządzam mały konkurs.
  Tu podziękuję Wiewiórze i Fideli (z Wariatów) za udzielenie pozwolenia na wykorzystanie ich pomysłu. Liczę też, że cała akcja wypali i w przyszłości też z niej będziemy korzystać. Otóż wasze zadanie jest proste: macie zagłosować na swoje ulubione opowiadanie od początku czerwca do tego postu, który teraz czytacie (od czerwca, ponieważ postów w lipcu było tylko cztery -,-). Macie dwa głosy. Proszę wysłać mi na howrse tytuły opowiadań z krótkimi recenzjami, które następnie wstawię tutaj jako post. Można głosować na tego samego właściciela, ale nie można oddać dwóch głosów na tą samą postać. Czas macie do końca wakacji, może trochę przedłużę, ale w to wątpię. Postać, która zbierze najwięcej głosów ze swoich opowiadań dostanie tytuł Postać wakacji 2015. Liczę, że w przyszłości będą do zdobycia także inne tytuły x3
  Zapomnieliśmy się też trochę o zawodach, co nie?
  Dobra, zaczynamy II turę OD ZERA, bo na poprzednie zawody zabrakło ochotników. Dyscyplina: Wyścigi. Lista:
  1. Chappie 
  2. Kotonaru
  3.  Ronan
  4.  Araless
  5.  Visphota
  Mam też prośbę co do następnych waszych opowiadań: chciałabym wkrótce zorganizować (w fabule) małe kółko zapoznawcze, czyli zlot wszystkich postaci z bloga. Dlatego proszę o skierowanie już tych, którzy oficjalnie jeszcze nie dołączyli do Przystani, by poznać już wolną od splątanych rogów Alfę. I nie zaczynać beze mnie! O.o Gdy wszyscy już będą "dołączeni" i w jednym miejscu wyślę wam opko w którym wszystko będzie przygotowane. Znajomi z Wariatów już mają doświadczenie z takimi ogniskami i wiedzą o co mi chodzi :)
  To by było na tyle. Pozdrawiam

~ Nyan Cat

3 komentarze:

  1. Mogę zgłosić na zawody Ronana? Pomińmy fakt, że jest nieprzytomny xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym spróbowała XD

    ~Araless

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja też, a co! Dawno nie biegałam, całe wakacje prawie... A miały być takie aktywne XD
    ~~Visphota

    OdpowiedzUsuń